A KARÁCSONYI SZEZON ÉS AZ ÉV VÉGE KÖZELEDTÉVEL A SZERVIZSZOLGÁLTATÁS MEGHOSSZABBODHAT.
A GARANCIÁN TÚLI KÉSZÜLÉKEK ÁTVIZSGÁLÁSA ÉS JAVÍTÁSA AKÁR 30 NAP IS LEHET.
KÉRJÜK EZT VEGYE FIGYELEMBE AZ IGÉNY LEADÁSAKOR!
MEGÉRTÉSÜKET KÖSZÖNJÜK!
A szerviz igény bejelentése a lenti űrlap kitöltésével lehetséges
Ritkán, de sajnos előfordul, hogy egy-egy vásárlónk Vegital készüléke meghibásodik. Saját, ügyfélbarát szervizünk mindent megtesz azért, hogy a vállalt garanciaidőben, vagy azon túl is a leghamarabb visszajutassuk a megjavított Vegital növényi italkészítőt.
A kitöltött űrlapok feldolgozása 2-3 munkanapon belül megtörténik, amennyiben nem kap visszajelzést, legyen kedves felvenni velünk a kapcsolatot ezen a telefonszámon: 06205245156
Fontos tudnivalók:
1. Csak a gépet kérjük eljuttani a szervizbe tartozékok nélkül, mellékelve a kinyomtatott jótállási jegyet.
2. A készülékeket kitisztítva vesszük át, ha az optimális higiéniai körülményeknek nem felel meg, sajnos nem tudjuk szervizelni a készüléket.
3. Szervizelést követően csak általános tisztítást végzünk a gépeken, ezért megkérjük ügyfeleinket, hogy a gépek használatba vétele előtt végezzenek egy alapos tisztítást rajta (ennek érdekében indítsanak el egy főzőprogramot - Soymilk, Dry Bean, Five Grain, Cream Soup, Porridge, stb. - vízzel)!
4. Amennyiben a futárszolgálat lehetőséget választja a szállításnál, kérjük gondoskodjon a megfelelő csomagolásról.
A legoptimálisabb a készülék eredeti doboza, ennek hiányában 5 rétegű kartondoboz, megfelelő tömő anyaggal, hogy a gép a legkevesebbet rázkódjon szállítás közben. A zacskóban, cipős dobozban, egyéb gyenge csomagolásban feladott készülékek épségéért nem tudunk garanciát vállalni és az ebből adódó károkat nem tudjuk garancián belül javítani!